اخبار کنفرانس 12 سپتامبر 2018 اپل

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1038

کنفرانس 12 سپتامبر اپل چشم انداز بزرگترین شگفتی های اپل است.

شرکت آیفون کنفرانس 12 سپتامبر خود را که همه ساله با حضور گسترده ای از طرفدارانش در سرتاسر جهان می باشد، برگزار کرد که در این کنفرانس مثل همیشه از محصولات جدید خود پرده برداری کردند و مانند سال گذشته از سه آیفون جدید خود را معرفی نمود.

در این کنفرانس که شب گذشته در 21 شهریور ماه ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار شد از سه مدل از گوشی های آیفون به نام های XS و XS Max و آیفون XR رونمایی کرد و همچنین از مدل نسل چهار اپل واچ هم معرفی شد که در مورد سلامتی نسبت به ورژن های قبلی خود دارای امکانات و قابلیت های زیادی می باشد.

آیفون های XS و  XS Max از گوشی های بسیار با کیفیت و با قابلیت بسیار بالا و همچنین هزینه خرید بالا می باشند و دارای صفحه نمایش 5.8 و 6.5 اینچ هستند. آیفون XR هم ورژنی از همین گوشی ها محسوب می شوند منتهی با هزینه پایین تر و با رنگ های زیاد عرضه شده است و دارای کیفیت پایین تر می باشد.

اتفاق بسیار مهمی که در اپل واچ 4 افتاد این بود که دارای صفحه نمایش بزرگتر شده است و اندازه اش از 38 و 42 میلی متری به 40 و 44 میلی متری ارتقا پیدا کرده است. قسمت پشت این اپل واچ که از جنس سرامیک می باشد به شکل بسیار زیبایی سنسورهای ضربان قلب طراحی شده است. جایگاه میکروفن از سمت چپ به راست منتقل شده اند. همچنین یک پیچ دیجیتالی به آن اضافه شده است و بلندگوهای آن نسبت به قبل خیلی بهتر و با کیفیت تر شده اند.

یکی دیگر از قابلیت های آن ژیروسکوپ می باشد که میزان پرش و افتادن را از ارتفاع تشخیص می دهد و اگر از ارتفاع بسیار زیادی سقوط کنید می تواند اپل واچ بطور اتوماتیک با اورژانس تماس بگیرد. قابلیت دیگری که توسط FDA آمریکا تایید شد حسگرهای ضربان قلب می باشند که در این ورژن از اپل واچ پیشرفت کردند و می تواند ECG قلب را نشان دهد و حتی آن را می توان در اپل واچ به صورت فایل پی دی اف ذخیره کند و به پزشک خود نشان دهد. عمر باتری این اول واچ به مدت 18 ساعت عمر می کند.

آیفون XS مجهز به تکنولوژی Face ID می باشد و از نمایشگر HDR استفاده می کند.

آیفون XS Max دارای صفحه نمایش بسیار عالی می باشد و از تکنولوژی 120 هرتز استفاده می کند.

پردازشگر گرافیکی آن ها نسبت به قبل 50 درصد سریع تر شده اند که درصد بسیار قابل توجهی می باشد. پردازنده آن ها 2 برابر سریع شده و مصرف انرژی هم 40 درصد کمتر شده است که همه ی این ها فوق العاده می باشند. دوربین های هم مثل قبل دو دوربین وجود دارد و تنها این که دوربین جلوی آن به 7 مگا پیکسلی ارتقا یافته است و به خوبی می تواند نرم افزارش چهره را شناسایی کند و مناسب عکس های پرتره و غیره می باشد. در قسمت دوربین هم می تواند بصورت استریو ضبط انجام دهد و از 4 میکروفن استفاده نماید. در کل آیفون در قسمت دوربین پیشرفت چندانی نداشته است.

هر دو گوشی نسبت به قبل زمان بیشتری می توانند باتری را نگه دارند. اما تغییر مهم دو سیم کارته شدن آیفون ها است اما متاسفانه برای ما تفاوتی ندارد چون سیم کارت دوم آن eSim می باشد که ما این اپراتور را در ایران در حال حاضر نداریم. 

شما کاربران گرامی در اخبار روز های آینده می توانید بررسی مستقل هر یک از محصولات معرفی شده را مطالعه نمایید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید