احتمال عدم فروش و عرضه ایرپاور

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1659

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که اپل ممکن است هرگزایرپاور را آماده عرضه به بازار نکند.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که اپل ممکن است هرگزایرپاور را آماده عرضه به بازار نکند. این در حالی است که این کمپانی تصمیم داشت تا پایان سال 2018 میلادی از این شارژر رونمایی کند.

ایرپاور به طور مشخص در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2017 معرفی شد و اپل اعلام کرده که در سال 2018 این محصول را به بازار عرضه می‌کند. با این حال این محصول پس از مدت‌ها انتظار و گذشت بیش از یک از زمان معرفی آن هنوز به صورت عمومی آماده عرضه به بازار نشده است.

در این میان، گزارش جدید منتشر شده از Sonny Dickson حاکی از آن است که اپل به دلایل مختلف امکان تولید این محصول را به صورت انبوه ندارد. در حقیقت مشکلات ایجاد شده بر سر تولید این محصول باعث شده تا عرضه آن در بازار جهانی با تعویق مواجه شود.



این مشکلات شامل موارد زیر می‌شود:

مدیریت حرارت در ایرپاور

ایرپاور در زمان شارژ دستگاه‌های مختلف شامل آیفون و اپل واچ حرارت بسیار زیادی تولید می‌کند و در نهایت باعث کاهش بازدهی و سرعت فرایند شارژ دهی دستگاه می‌شود. این مشکل همچنین روی تراشه شارژی که اپل در آیفون تعبیه کرده نیز تأثیر می‌گذارد و به این تلفن‌های هوشمند آسیب میزند.

ارتباط نرم افزاری پر باگ

مهندسین اپل هنوز نتوانسته‌اند مشکلات نرم افزاری مربوط به ایرپاور را در آی او اس و واچ او اس برطرف کنند. ایرپاور باید در زمان شارژ هم زمان آیفون، ایرپاور و ایرپادهای بی‌سیم اطلاعات مربوط به شارژ را روی آیفون نشان دهد. مشکلات نرم افزاری باعث شده تا این محصول آماده عرضه به صورت عمومی نباشد.

مشکلات سخت افزاری مربوط به تولید

ایرپاور به دلیل امکان شارژ هم‌زمان سه دستگاه، دارای چند کویل شارژ بزرگ است که قرار دادن آن‌ها کنار یکدیگر به صورتی که تداخلی در امواج الکترومغناطیس ایجاد نشود، بسیار دشوار است. این مسئله باعث شده تا تولید انبوه ایرپاور با مشکلات بسیاری مواجه شود. 

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید