آیفون 12 سریع ترین گوشی در آینده

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 747

آیفون 12 ؛ سریع ترین گوشی در آینده

رویکرد تکراری در مورد آیفون 11 باعث شده اپل در رقابت با گوشی های هوشمند بیشتر از اندروید عقب بماند، اما گزارش جدید حاکی از آن است که تیم کوک و تیمش قصد دارند 5Gرا ، نه بر روی یک مدل جدید آیفون 12، بلکه در همه مدل های آیفون 12 قرار دهند. جزئیات این مسیر ارتقاء از طریق گزارش Nikei Asia شرح داده شده :

" اپل در تلاش برای به دست آوردن تاج و تخت خود به عنوان ابتکاری ترین شرکت فناوری جهان ، خود را برای تولید اولین آیفون مجهز به 5Gدر سال آینده آماده میکند ، با این وجود که سه مدل پرچمدار نیز قرار است پیشرفته ترین پردازنده های گوشی همراه موجود و پیشرو را در خود جای دهد. "

5G iphone 12 apple service iran


با پیش بینی فروش 80 میلیون آیفون 5G از سبد 2020، این بدان معنی است که هر آیفون نیازمند داشتن قابلیت 5G است. اپل رویکرد متفاوتی نسبت به رقبای اندروید دارد. گوشی 5G سامسونگ که از خانواده گلکسی S10 بود، یک گوشی خاص بود. اکثر گوشی های S10  با سرعت اتصال 4Gدر صدر قرار داشتند. این یک داستان مشابه با OnePlus و OnePlus 7 Pro 5G است که در تابستان امسال عرضه شده است.

برنامه های قبلی این شرکت برای همکاری با اینتل برای مودم های5G متوقف شده است زیرا اینتل تصمیم گرفت از تجارت مودم تلفن همراه ، در آوریل امسال فاصله بگیرد ؛ اگرچه اپل اندکی پس از آن فعالیت مودم گوشی های هوشمند اینتل را بدست آورد، اما این امر به زمان اجرای محتوا از نظر مودم های جدید برای سخت افزار اپل نیاز است. این بدان معناست که اولین آیفون های 5Gاز تراشه های کوالکام بهره میبرند.

همچنین شایان ذکر است که دوازده ماه چرخه آیفون اپل بدان معنی است که گوشی های فعال شده 5G تقریبا یازده ماه از رسیدن به قفسه های خرده فروشی فاصله دارند، که نوزده ماه پس از سامسونگ خواهد بود. در حالی که 5Gهنوز در مراحل اولیه حضور در شرکتهای مخابراتی قرار دارد، افرادی که به 5Gنیاز دارند، مدت طولانی قبل از رسیدن گوشیهای جدید اپل ، در قراردادهای دو ساله حضور خواهند شد.

و اگر 5G برای کاربران iOS سودمند باشد، آنها احتمالا آیفون 11 را رد کنند و برای تعویض گوشی خود یک سال دیگر صبر کنند !

 

منبع: Forbes

 

سپاس از همراهی شما...

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید