آیتونز 12.7.3با پشتیبانی از هوم پاد منتشر شد.

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 2527

همه چیز درباره آیتونز 12.7.3 با قابلیت پشتیبانی از هوم پاد به همراه لینک دانلود

آیتونز 12.7.3 نسخه‌ی جدیدی از نرم افزار محبوب آیتونز است که توسط شرکت اپل منتشر شده است. این نسخه از آیتونز دارای قابلیت پشتیبانی از هوم پاد می‌باشد که به کاربران امکان می‌دهد تا موزیک‌ها، پادکست‌ها و دیگر محتوای مالکیتی را به‌راحتی دانلود و پخش کنند.

هوم پاد یک سرویس جدید از اپل است که به کاربران امکان می‌دهد تا به پادکست‌های محبوب خود گوش دهند و آن‌ها را دانلود کنند. همچنین، با استفاده از هوم پاد می‌توانید پادکست‌های جدید را کشف کرده و آن‌ها را به لیست پخش خود اضافه کنید.

علاوه بر این، آیتونز 12.7.3 دارای ویژگی‌های دیگری نیز می‌باشد که شامل بهبودات عملکردی، اصلاحات امنیتی و به‌روزرسانی‌های دیگر می‌شود. این نسخه از آیتونز نیز بهبوداتی در زمینه مدیریت و همگام‌سازی دستگاه‌های اپل و انتقال فایل‌ها به دستگاه‌های iOS دارد.

به طور کلی، آیتونز 12.7.3 یک نسخه‌ی به‌روز و پیشرفته از نرم افزار مدیریت موزیک و محتوای دیجیتال اپل است که با اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از هوم پاد، ارائه‌ی تجربه‌ی بهتری به کاربران می‌کند.

آیتونز 12.7.3 با پشتیبانی از هوم پاد

آیتونز 12.7.3 با قابلیت پشتیبانی از هوم پاد

آیتونز یک برنامه رایگان برای مک و یا کامپیوتر شماست، به شما این امکان را می دهد تا تمام محتوای خود را همگام کنید، موسیقی و ویدیو ها را بر روی رایانه شما سازماندهی می کند. کا مجموعه رسانه ای خود را می توانید در کتابخانه آیتونز داشته باشید، می توانید همه چیز را سریع تر فهرست کنید و به راحتی سازماندهی کنید. شما همچنین می توانید فیلم های پر فروش و قسمت HD از برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را خریداری کنید.

قابلیت جدید ورژن 12.7.3

این ورژن قابلیت پشتیبانی از Homepod را به آیتونز شما اضافه می کند.

Homepod (صدای جدید خانه)

آیتونز 12.7.3 با قابلیت پشتیبانی از هوم پاد

Homepod سخنران قدرتمند است که شگفت انگیز به نظر می رسد. این نیز یک دستیار هوشمند خانه است، قادر به انجام کارهای روزمره و کنترل خانه های هوشمند شماست. Homepod تجربه گوش دادن را به یک سطح کاملا جدید می برد.

هم اکنون شما می توانید آیتونز 12.7.3 را از لینک زیر دانلود نمایید:

www.apple.com/itunes/download

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید