آموزش نصب اپ استور ایرانی

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 14 favorite بازدید: 61086

همه ما برای انجام امور عادی زندگی مانند مسیریابی و یا درخواست تاکسی اینترنتی نیازمند کمک و راهنمایی هستیم. این‌بار برای حل یکی از دغدغه‌های افرادی که در نصب یا بروزرسانی نرم افزارها و استفاده از اپ‌استور به مشکل برخورده‌اند، اینجا هستیم؛ تا با معرفی نرم افزار جایگزین و کاربردی سیب‌اپ که محبوبیتی بین کاربران آن‌ ایجاد کرده است، ‌استفاده از تلفن همراه اپل را راحت‌تر کنیم.

امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند اپل، در بین مردم بیش‌تر از قبل مورد استقبال و توجه قرار گرفته‌است؛ و این برند معروف به خوبی توانسته است جایگاه خود را در بین مردم باقی نگه‌دارد. اما قطعا استفاده از این تلفن هوشمند، نیاز به آموزش‌های تخصصی دارد تا هر چه بهتر از امکانات ‌آن 6بهره‌مند شویم.

چرا سیب‌اپ را نصب کنیم؟

در این نرم افزار آخرین نسخه معتبر‌ترین برنامه‌های ایرانی و برنامه‌های خارجی اپ‌استور، توسط سیب‌اپ ارائه می‌شود. سیپ‌اپ دقیقا همان برنامه‌ای است که قابلیت نصب نرم افزار‌های مختلف را بدون قید و شرط به شما می‌دهد.

سیب اپ یک پلتفرم اینترنتی است که به کاربران امکان می‌دهد تا انواع مختلفی از خدمات و محصولات را از طریق یک برنامه موبایل یا وب سایت به راحتی مشاهده، مقایسه و خریداری کنند. این اپلیکیشن شامل محصولات خوراکی، لباس، کالاهای الکترونیکی، خدمات سفر، خدمات پزشکی و غیره می‌باشد. سیب اپ با ارائه اطلاعات دقیق و جامع درباره محصولات و خدمات، به کاربران کمک می‌کند تا خرید هوشمندانه‌تری داشته باشند و بهترین انتخاب را انجام دهند.

ویژگی دیگر برنامه این است که در اپ‌استور بعضی از نرم افزار‌ها وجود ندارد و یا حذف شده‌اند اما شما در سیب‌اپ می‌توانید آن‌نرم افزا‌رها را پیدا و نصب کنید.

آموزش دانلود، نصب و راه‌اندازی حساب در سیب‌اپ

sibapp website

اول از همه باید وارد مرورگر خودتان شوید و در قسمت جست‌‌وجو آدرس sibapp.com را سرچ کنید. بعد از وارد شدن به سایت سیب‌اپ از قسمت پایین صفحه می‌توانید روی گزینه دریافت کلیک کنید و در صفحه‌ای که برای‌تان باز می‌شود، شماره موبایل خود را در کادر وارد کنید. فقط باید دقت کنید که همان شماره مورد استفاده بر روی تلفن همراه‌تان باشد.

download sibapp

signup sibapp

اکنون کد ارسالی را مانند تصویر زیر در کادر مربوطه وارد کنید.

code verification sibapp

روی شروع نصب پروفایل بزنید. پنجره‌ای که برای‌تان باز می‌شود، اجازه‌ی دانلود فایل را از شما می‌خواهد؛ سپس گزینه allow را به نشانه اعطا دسترسی کلیک کنید. صفحه را ببندید و وارد تنظیمات گوشی بشوید.

iphone setting

بر روی گزینه Profile downloaded که به صورت اتوماتیک در این قسمت اضافه شده است کلیک کنید. بالای صفحه سمت راست گزینه Install را بزنید تا به صفحه وارد کردن رمزعبور دستگاه‌تان وارد شوید. رمز ورودی دستگاه‌تان همان رمزی است که وقتی دکمه پاور را می‌زنید و قصد باز کردن قفل گوشی را دارید از شما درخواست می‌شود، آن‌رمز را وارد کنید و بعد گزینه Install را بزنید. نصب پروفایل با موفقیت انجام شد.

install sipapp profile

خرید اشتراک سیب‌اپ

sibapp home page

از بین اشتراک‌های سیب‌اپ هر کدام را که مایل هستید را انتخاب کنید. بعد از انتخاب نوع اشتراک وارد صفحه درگاه بانکی خواهید شد. بعد از انجام کامل پرداخت، به سایت سیب‌اپ برگردانده شده و با جمله "پرداخت شما با موفقیت انجام شد" روبه رو می‌شوید. اکنون کافیست روی گزینه بازگشت به وب‌سایت کلیک کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید، مراحل آماده سازی نصب در حال انجام است و توسط پیامک، لینکی برای شما ارسال خواهد شد. هنگامی که لینک را دریافت کردید، روی لینک بزنید و بعد از باز شدن صفحه روی گزینه Install کلیک کنید.

پس از دانلود و نصب، اپلیکیشن سیب‌اپ بین نرم افزار‌های گوشی شما اضافه می‌شود. وارد نرم افزار شوید تا باقی مراحل را درآنجا انجام دهید. گزینه بعدی را بزنید و بعد ورود به سیب‌اپ را کلیک کنید.

روی گزینه Open کلیک کنید تا از سایتی که قبلا اطلاعات را در آن وارد کرده بودید، به طور اتوماتیک وارد سیب‌اپ شوید. اگر این مرحله انجام نشد، به طور دستی وارد پروفایل خود شوید و شماره تلفن خود را وارد کنید.

گزینه ادامه را بزنید و به نوتیفیکشن‌های تلفن همراه اجازه دسترسی بدهید. اپلیکیشن شما به طور کامل نصب شد و اعتبار شما در بالای صفحه دیده می‌‌شود.

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در پنجشنبه, نوامبر 26, 2020 نوشته شده توسط Homa salimi پیوند دیدگاه
سلام چجوری باید این برنامه رو پاک کنیم از رو گوشی؟هرجای ستینگم که میرم پیداش نمیکنم
ایجاد شده در دوشنبه, اكتبر 5, 2020 نوشته شده توسط نگار ناصر پیوند دیدگاه
من قبلا سیب اپ داشتم به یه هفته نرسیده ریووک شد اکانتم پشتیبانیشم صفره الان اشتراک سیب ایرانی خریدم ریووک نشده خداروشکر و هم اینکه پشتیبانیش تا 12 شب پاسخگوئه
ایجاد شده در شنبه, اوت 22, 2020 نوشته شده توسط هادی مهدوی پیوند دیدگاه
آشغال ترین برنامه ای که دیدم
چند وقت یکبار مثلا آپدیت میزاره
آپدیت رو نصب میکنی میگه شماره موبایل بده
موبایل میدی میگه برو پروفایل نصب کن
پروفایل نصب میکنی میگه اینستال کنم میگی بله
اینستال میکنه میره تو برنامه
میای برنامه نصب کنی دوباره میفرستت برای نصب پروفایل
و این لوپ بسته دائم تکرار میشه
برنامه مزخرف و آشغال که گرونفروش هم هست
ایجاد شده در جمعه, دسامبر 27, 2019 نوشته شده توسط Boshra پیوند دیدگاه
من وقتى وارد نصب سيب آپ مى شوم او مى گويد كه بايد ايفون شما بروزرسانى شود ولى ايفون من طورى است كه هرگز بروزرسانى نمى شود و ازنسخه ى 9.3بالاتر نمى رود راهكارى هست؟؟
ایجاد شده در جمعه, دسامبر 27, 2019 نوشته شده توسط Boshra پیوند دیدگاه
من وقتى وارد نصب سيب آپ مى شوم او مى گويد كه بايد ايفون شما بروزرسانى شود ولى ايفون من طورى است كه هرگز بروزرسانى نمى شود و ازنسخه ى 9.3بالاتر نمى رود راهكارى هست؟؟
ایجاد شده در سه‌شنبه, ژوئیه 2, 2019 نوشته شده توسط ماندانا پیوند دیدگاه
سیب اپ بدرد نمی‌خوره ماهی سی تومن!!! باز سیب ایرانی رایگانه! اپ استور فقط سیب ایرانی خدا خثحفظشون کنه
ایجاد شده در جمعه, آوریل 19, 2019 نوشته شده توسط Sepideh rahimi پیوند دیدگاه
Khob
ایجاد شده در شنبه, آوریل 13, 2019 نوشته شده توسط یاسر اکبر زاده پیوند دیدگاه
نصب سیب اپ
ایجاد شده در سه‌شنبه, مارس 26, 2019 نوشته شده توسط حامد بابایی پیوند دیدگاه
با سلام و تبریک سال نو,گوشی من 4 اس هستش تمام مراحل رو انجام دادم هنگام دانلود پیغام doneو retry میاد و دانلود کامل نمیشه چند بار امتحان کردم دانلود نمیشه مشکل از کجاس؟ممنون میشم راهنماییم کنید
ایجاد شده در چهارشنبه, مارس 20, 2019 نوشته شده توسط Faisal Alsafi پیوند دیدگاه
سلام

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید