آموزش فیلمبرداری از صفحه نمایش آیفون در آی او اس 11

person نویسنده: list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1333

آموزش فعالسازی و فیلمبرداری از صفحه نمایش آیفون

یکی دیگر از ویژگی هایی که ios11 را تبدیل به غول تکنولوژی کرده است فیلمبرداری از صفحه نمایش است که بار دیگر رضایت طرفداران اپل را جلب کرده است. اگرچه در گذشته برخی از اپلیکیشن ها این قابلیت را در اختیار کاربران می گذاشت اما هیچ کدام از این اپ ها مورد تایید کمپانی مذکور نبود و اپل پس از مدتی آن را حذف میکرد. حالا اپل این قابلیت را در سیستم عامل خود گنجانده که باعث دلگرمی طرفدارنش است.

برای کاربرانی که عاشق ثبت کردن لحظات حساس بازی های آیپد و آیفون خود هستند بهترین ویژگی محسوب میشود. فیلمی که گرفته میشود در نرم افزار photos ذخیره میشود، جایی که از آنجا میتوانید آن را به اشتراک بگذارید.

نحوه فعال کردن این قابلیت:

از طریق Control center  که در آی او اس 11 طراحی شده استفاده کنید سپس وارد بخشSettings و Control Centre شوید، حال وارد Customise Controls  شده و از بخش  More controls گزینه Screen recording را پیدا کنید .

برروی آیکون سبز که کنار گزینه ذکر شده قرار دارد تپ کنید و آن را به مرکز کنترل اضافه کنید. حالا میتوانید میانبری برای قابلیت دوست داشتنیتان داشه باشید.

فرایند فیلمبرداری از صفحه نمایش در آی او اس 11:

پس از دسترسی به مرکز کنترل روی آیکون مورد نظر تپ کنید اگر به رنگ قرمز در آمد یعنی فیلمبرداری آغاز شده و برای افزودن صدا به آن با نگه داشتن انگشت برای چند ثانیه روی آیکون و انتخاب گزینه microphone audio off  تپ کنید .

برای متوقف کردن آن نیز3 روش وجود دارد، اول اینکه برروی نوار نمایشگر قرمز رنگ در بالای صفحه تپ کنید سپس stop را زده تا فیلمبرداری شما به پایان برسد. دوم آنکه وارد مرکز کنترل شوید و روی آیکون فیلمبرداری از صفحه تپ کنید و سوما میتوانید پس از باز کردن مرکز کنترل پس از سه بعدی کردن صفحه روی گزینه stop recording تپ کنید.

     

پس از متوقف کردن فیلمبرداری نوتفیکیشن فیلم ذخیره شده در نوار ابزار شما می آید .

نحوه ویرایش فیلم ثبت شده:

برای کات کردن یا ویرایش کافیست:

- از نرم افزار photos  فیلم مورد نطر را انتخاب کرده گزینه Edit را انتخاب کنید.

- آن را به وسیله کادر های مشکی به راحتی کات کنید و آن را با گزینه done و save as new chip ذخیره کنید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید