آموزش فعال کردن شمارنده کاراکتر پیام ها در آیفون

person نویسنده: list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 5622

با مطالعه این مطلب می توانید هزینه‌های مربوط به پیامک خود را کنترل کنید.

در گذشته پیامک از اهمیت بسیاری برخوردار بود اما در دنیای امروز بر روی هر گوشی هوشمند یک پیام رسان نصب می باشد و کاربران از طریق آن با یک دیگر ارتباط برقرار می کنند زیرا از صرفه اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است و هم این که نگرانی ای مبنی بر مقدار حجم آن پیام وجود ندارد اما هنوز هم افرادی وجود دارند که از پیامک استفاده می‌کنند. شما زمانی که پیامکی ارسال می‌کنید بر حسب تعداد کاراکتر موجود در آن پیام برای شما هزینه محاسبه می شود، معمولا تعداد هر 160 کاراکتر یک پیامک محاسبه می‌شود و اگر این تعداد بیشتر شود هزینه آن دو برابر می‌شود.

آموزش فعال کردن شمارنده کاراکتر پیام ها در آیفون

بر روی گوشی های آیفون این قابلیت به طور پیش فرض غیرفعال می باشد، پس برای فعال کردن آن می توانید به مسیر Settings > Messages بروید و در آن جا گزینه character count را بر روی حالت on (روشن) قرار دهید.

برای فعال کردن شمارنده کاراکتر پیام‌ها در دستگاه iPhone، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • باز کردن تنظیمات: ابتدا به تنظیمات دستگاه iPhone خود بروید. برای این کار، آیکون تنظیمات را از صفحه اصلی یا صفحه لاک اسکرین خود پیدا کنید و آن را لمس کنید.

  • پیدا کردن بخش پیام‌ها: در تنظیمات، پیمایش کنید و بخش "پیام‌ها" را پیدا کنید. ممکن است این گزینه در بخش "گنجانده‌ها" یا "تنظیمات‌های عمومی" قرار داشته باشد، به این بستگی دارد که کدام نسخه از سیستم عامل iOS را اجرا می‌کنید.

  • فعال کردن شمارنده کاراکتر: در بخش پیام‌ها، می‌توانید "شمارش کاراکتر" یا "شمارش کاراکتر پیام" را پیدا کنید و آن را فعال کنید. به عموماً این گزینه برای فعال کردن شمارنده در هنگام نوشتن پیام‌های متنی در دستگاه شما است.

با انجام این مراحل، شمارنده کاراکتر در پیام‌های شما در دستگاه iPhone فعال می‌شود و می‌توانید تعداد کاراکترهای خود را در هنگام نوشتن متن پیام مشاهده کنید.

آموزش فعال کردن شمارنده کاراکتر پیام ها در آیفون

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید