آخرین شایعات مربوط به آیفون جدید 2020

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 745

اپل چهارمین آیفون جدید را در سال 2020 عرضه خواهد کرد و پیش از آیفون 12 خواهد بود

همه علائم نشانگر موفقیت جدید و جذاب نسخه سری جدید آیفون 11 و آیفون 11 پرو اپل است. اپل دیگر ارقام فروش را به اشتراک نمی‌گذارد، اما عمده درآمد شرکت به فروش واحدهای بسیار خوب اشاره دارد و سپس اشتیاق از طرف مردم باید مورد توجه قرار دهد. بعد از سقوط در میان رقیبان برتر مانند هواوی و گوگل در چند سال گذشته، سرانجام اپل کیفیت خود را نشان داد و دوربین جدید با سه لنز را معرفی کرد که بسیاری بر این باورند که در حال حاضر بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند روی کره زمین است.

اپل سرویس ایران-ایفون 2020 جدید


حرف‌هایی در این مورد است که بروزرسانی های آیفون 12 و آیفون 12 پرو در سال آینده بسیار گسترده خواهند بود. ما شایعاتی درباره پشتیبانی 5G ، نمایشگر 120 گیگاهرتزی ProMotion ، سیستم های دوربین با چهار لنز و طراحی مجدد گسترده با حاشیه های فلزی مسطح مانند آیفون 5 و یک سطح کوچکتر شنیده ایم.

آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس در مقایسه با دستگاه‌های آیفون 11 در حال ارتقاء هستند. اما دو چیز وجود دارد که باید دقیقاً یکسان باقی بمانند: وجود فیس آیدی به جای تاچ آیدی.

تاچ آیدی یا سنسور اثر انگشت برای اولین بار در سال 2017 با عرضه آیفون ایکس وارد مرحله نهایی شد. در سال 2018 و 2019 ، هیچ یک از مدل‌های جدید آیفون اپل تاچ آیدی نداشت. این ویژگی به دو دلیل حذف شد:  اپل می‌خواست از یک طراحی جدید تمام صفحه استفاده کند، این به معنای از بین بردن دکمه هوم است. سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند حسگر اثر انگشت را به قسمت پشت گوشی منتقل کرده اند یا آن را در صفحه نمایش تعبیه کرده‌اند، اما تجربه کاربردی این دو را گزینه نامناسبی معرفی کرده است. اعتقاد بر این است که این شرکت ممکن است تاچ آیدی را تا حدودی در همه آیفون‌های خود بازگرداند، اما تا زمانی که سنسورهای نمایشگر با اهداف لمسی بسیار بزرگتر آماده تولید انبوه نباشند.

بنابراین، کاربران آیفون که به دنبال بروزرسانی هستند که مایل نیستند پول زیادی خرج کنند یا تاچ آیدی را از دست دهند، چاره ای جز خرید یک گوشی هوشمند قدیمی ندارند. اپل هنوز آیفون 8 را با شروع 449 دلار به فروش می‌رساند، اما از سال 2017 به بعد فاقد قدرت و بسیاری از ویژگی‌های موجود در مدل های جدیدتر آیفون است. این همه در حال تغییر است، زیرا منابع دارای سوابق عالی هستند و امسال اپل سرانجام برای پیگیری آیفون SE که اولین بار در مارس 2016 منتشر شد، آماده شود.

مدل جدید که از آن به عنوان آیفون SE 2 یاد شده است، اگرچه انتظار نمی‌رود که با این نام در واقع راه اندازی شود، در مقایسه با نسل اول SE  ارتقاء بزرگی خواهد داشت. تحلیلگر اوراق بهادار بین المللی TF ، مینگ چی کو در گذشته ادعا کرده بود که این گوشی از نظر ظاهری و ظاهری مشابه آیفون 8 بهره خواهد برد، اما مشخصات جدیدتری را ارائه می‌دهد که آن را با گوشی‌های سری آیفون 11 اپل هماهنگ می‌کند. در واقع، این در واقع در حال شکل دادن به آیفون 11 است که درون یک محفظه آیفون 8 پر شده است و مشخصات آن شامل صفحه نمایش 4.7 اینچی، چیپست A13 Bionic و 3 گیگابایت رم است. اکنون، در یادداشت جدیدی که برای سرمایه‌گذاران ارسال شده است و توسط MacRumors مشاهده شده است، کوو میگوید این گوشی در دسترس است که قرار است تا پایان سه ماهه اول سال 2020 منتشر شود. این تحلیلگر همچنین گزارش داد که این گوشی در سه رنگ مختلف از جمله،Space Gray، Silver و Red در دسترس خواهد بود و احتمالاً برای مدل 64 گیگابایتی قیمت پایه 399 دلار خواهد داشت. هنوز هم تاچ آیدی را خواهید داشت. بسیاری از کاربران آیفون تنها به همین دلیل گوشی های قدیمی خود را نگه داشته‌اند.

 

منبع : BGR

 

سپاس از همراهی شما...

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید