IOS12 روی آیفون 5s نصب خواهد شد

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 3213

آیا ios 12 بر روی آیفون 5s نصب خواهد شد؟

اپل در جریان کنفرانس WWDC2018 که در 14 خرداد ماه تشکیل شد نسخه ی بتای سیستم عامل IOS12 را به بازار عرضه کرد که در این نسخه ی جدید شرکت اپل بر خلاف نسخه های قبلی خود به افزایش امکانات و قابلیت ها نپرداخت بلکه هدف اصلی آن آپدیت این نسخه بر روی تمام دیوایس ها بود.آیفون 5s که در سال گذشته از رده خارج شده بود و نتوانسته بود نسخه IOS11 را دریافت کند امسال دوباره با IOS12 بروزرسانی شد که سبب افزایش سرعت گوشی های قدیمی شد. نسخه ی اصلی IOS12 در پاییز 2018 وارد بازار خواهد شد.

شرکت اپل اغلب تلفن های سری 4s و 5s خود را تا 5 سال پشتیبانی می کند و با نصب سیستم عامل IOS12 بر روی گوشی 5s این دیوایس تا 6 سال پشتیبانی می شود که در واقع رکورد پشتیبانی از تلفن های همراه شرکت اپل را خواهد شکست، همچنین این گوشی نخستین گوشی 64 بیتی آیفون هم بوده است.

آیفون 5 اس با دریافت IOS12 از دور گوشی ها خارج نخواهد شد و همچنان به امپراطوری خود در بین گوشی های اپل ادامه خواهد داد. البته این نکته هم وجود دارد که شاید اصلا این گوشی نتواند از همه ی امکانات و قابلیت های نسخه ی جدید IOS12 پشتیبانی کند و به خوبی آپدیت نشود.

IOS12 قادر خواهد بود بر روی تمام گوشی هایی که دارای ورژن IOS11 هستند نصب شود. اپل در این نسخه به سرعت اپلیکیشن ها و کیبورد و ... توجه زیادی داشته است و هدف آن بالا بردن سرعت گوشی بوده است. حتی می تواند مدت زمان استفاده از گوشی و برنامه ها را به کاربر نمایش دهد تا بتواند بر روی مدت زمان خود برنامه ریزی کند. تغییر نوتیفیکیشن ها که بصورت تاریخ بود بصورت دسته ای نرم افزاری و بر اساس شخص ارسال کننده پیام دسته بندی شدند. اضافه کردن انیموجی زبان علاوه بر حرکات چهره و چشم در آن دیده می شود. حتی امکان ساخت یک انیموجی یا آواتار با چهره خود شخص هم در آن وجود دارد. امکاناتی برای عکاسی در این نسخه به آن اضافه شده است و همچنین چت فیس تایم گروهی تا 32 نفر از دیگر قابلیت های این نسخه ی جدید IOS می باشد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید