ios 13.4

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 679

ios 13.4 عرضه شده است و می توانید با همراهی این مطلب از نحوه بروز رسانی و امکانات جدید آن مطلع شوید.

پیدایش اپل


امروزه شرکت اپل، بنیان گذار دستگاه های آیفون، آیپد و imac توانسته محبوبیت زیادی در بین مردم ایجاد کند و در عرصه تکنولوژی روز، به موفقیت های زیادی دست یافته است. این شرکت توسط سه دوست به نام های استیو، رزنیاک و رونالد ساخته شد.


Ios 13.4


هم اکنون این نسخه از سیستم عامل ios عرضه شده است و می توانید از منوی Settings > Genral > Software Update اقدام به بروزرسانی نمایید.

در ادامه به بررسی ویژگی های جدید این نسخه از سیستم عامل می پردازیم.


تبدیل آیفون به سوییچ ماشین


نسخه Ios 13.4با امکانات پیشرفته ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. یکی از مهمترین خصوصیاتی این نسخه از سیستم عامل ios، ویژگی carkeyاست.
Carkey این اختیار را به کاربران می دهد که بتوانند با کمک آیفون خود، قفل اتومبیل مجهز به Nfc خود را باز کنند.
کاربران فقط با استفاده از apple wallet قادر به استفاده از خصوصیت carekey خواهند داشت و شرکت اپل برای جذب کردن کاربران بیشتر میخواهد این خصوصیت را هم به apple watchاضافه کند.

طراحی جدید اپلیکیشن Mail


در نسخه جدید Mailتغییرات زیادی در طراحی نوار ابزار قرار گرفته است که امکانات فراوانی را در دسترس کاربر قرار داده است.
در نسخه ios 13.4 قابلیت دسترسی سریع از نوار جست و جوی پایین نمایشگر برای کاربران حذف شده است، اما بنا بر گزارشات شرکت اپل در نسخه جدید Ios 13.4این قابلیت را برای کاربران طراحی کرده اند تا آن ها بتوانند به صورت مستقل پیام هایشان را به یک فولدر انتقال دهند و آن را علامت گذاری کنند.
Ios 13.4 دارای یک خصوصیت جدیدی است، که کاربران زیادی را جذب خود می کند. با ویژگی جدیدی که این نسخه در اختیار کاربر قرار داده، کاربر می تواند به راحتی پوشه includeخود را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارد.


ریکاوری اینترنت Ios 13.4


از دیگر خصوصیات سیستم Ios 13.4 می توان به آپشن ریکاوری اینترنت Ios آن اشاره کرد که باعث قرار گرفتن محبوبیت زیادی در بین کاربران میشود.
این خصوصیت به کاربران این امکان را می دهد که بدون احتیاج به اتصالmac وpc بتوانند سیستم عامل دیوایس خود را ریکاوری کنند.
براساس گزارشات شرکت اپل، این نسخه همانند سیستم عامل macos است که این اختیار را به کاربران خود می دهد تا بتوانند بدون نیاز به اتصال اینترنت و دانلود فایل های ضروری، کاربران بتوانند سیستم عامل دیوایس خود را reinstall کنند.
شرکت اپل تصمیم گرفته است از این خصوصیت علاوه بر آیپد و آیفون، در سایر دستگاه های خود مانند apple watch استفاده کند، زیرا این محصول هیچ پورت یا درگاهی برای pc ندارد.


خرید یکپارچه در پلتفرم های Ios و mac


با اضافه شدن قابلیت خرید یک پارچه به این سیستم، باعث افزایش توجه زیاد کاربران به این سیستم شده است، زیرا کاربران میتوانند با خرید اپلیکیشن در یکی از پلتفرم ها، به صورت آنلاک، از این اپلیکیشن در بقیه پلتفرم ها استفاده کنند.

ویژگی های جدید اپل برای IpadOs


شرکت اپل با به روز رسانی جدید، یک سری خصوصیات جدید به Ipad Os اختصاص داده است که باعث ایجاد محبوبیت در بین کاربران خود شده است.
از مهمترین ویژگی هایIpad Os میتوان به گزینه پشتیبانی trackpad اشاره کرد که شرکت اپل قرار است همراه آیپد پرو 2020 در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین با استفاده از قابلیت پشتیبانی قدرتمند نشانه گر ماوس و کیبورد جدید magic keyboard میخواهد کاربران خود را بیشتر شگفت زده کند.
این خصوصیت فقط برای کاربران آیپد پرو 2020 ساخته نشده است، بلکه کاربرانی که دارای آیپد پرو2018 هستند میتوانند از این خصوصیت استفاده کنند، همچنین شرکت اپل با اظافه کردن گزینه photos به کاربران این امکان را میدهد تا بتوانند با سرعت بین تب های مختلف سوییچ کنند و آلبوم های جدیدی را تشکیل بدهند.


امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید