فایل منیجر file master

person نویسنده: list دسته: اپلیکیشن و گجت و تازه های تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 35566

بهترین فایل منیجر قدرتمند و جامع آیفون

FileMaster-Privacy Protection

بهترین فایل منیجر قدرتمند و جامع برای آیفون، نرم افزار "File Manager & Browser" می‌باشد. این نرم افزار امکان مدیریت فایل‌ها، انتقال و کپی کردن آن‌ها، پشتیبان گیری، مشاهده فایل‌های موزیک و ویدیو، دسترسی به فایل‌های ذخیره شده در ابر و انجام دیگر عملیات مربوط به مدیریت فایل را فراهم می‌کند. این نرم افزار رایگان بوده و در اپ استور قابل دسترسی است.

فایل مستر (Filemaster) یک مدیر فایل، مرورگر سند، پخش کننده ویدیو و صوتی، ویرایشگر متن و موارد دیگر برای iphone، ipad و ipod Touch است.

بهترین فایل منیجر قدرتمند و جامع آیفون

حفاظت از حریم خصوصی به اقدامات و شیوه‌هایی اشاره دارد که برای محافظت از اطلاعات شخصی افراد و جلوگیری از سوء استفاده، دسترسی یا افشای آن‌ها بدون رضایت آنها انجام می‌شود. این می تواند شامل استفاده از رمزگذاری، رمزهای عبور ایمن، فایروال ها و سایر اقدامات امنیتی برای محافظت از داده های ذخیره شده در دستگاه های دیجیتال یا پلت فرم های آنلاین باشد. همچنین می تواند شامل توجه به اطلاعاتی که به صورت آنلاین و با چه کسی به اشتراک گذاشته می شود، و همچنین آگاهی از تنظیمات حریم خصوصی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی و سایر خدمات آنلاین باشد. علاوه بر این، حفاظت از حریم خصوصی ممکن است شامل احتیاط در به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی با اشخاص ثالث و آگاهی از خطرات احتمالی مانند سرقت هویت، کلاهبرداری، یا نقض داده ها باشد. به طور کلی، حفاظت از حریم خصوصی برای حفظ محرمانه بودن و امنیت اطلاعات شخصی در دنیای دیجیتالی فزاینده مهم است.

جهت دانلود کلیک کنید

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید