قطعات آیفون 6 | iPhone 6 Parts

قطعات اصلی آیفون 6 | Original Parts Iphone 6

در سپتامبر هر سال، مردم آماده تماشای بهترین آیفون اپل می شوند که با شکوه تمام روی صحنه آمده است. آیفون 6 با منتشر شدن بین مردم شگفتی زیادی را به وجود آورد. این‌بارهم اپل توانست نسخه‌ی قبلی خود را شکست بدهد و موفقیت بزرگی را کسب کند. ما اینجا هستیم تا متوجه شویم، آیفون 6 در مقایسه با مدل سال گذشته چقدر بهتر است. پس می توانیم این ارزیابی را با نگاهی به مشخصات کلیدی آن شروع کنیم.

نمایشگر آیفون 6

این‌بار آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچ ارائه می‌شود. آیفون توانسته است یک صفحه نمایش 4.7 اینچی خوب را در یک قاب بدنه با اندازه مشابه قرار دهد که نه تنها اندازه صفحه نمایش بیشتر شده بلکه کیفیت آن نیز از نسل قبل بهتر شده است. اپل رزولوشن آیفون 6 را به اندازه کافی افزایش داده است، بنابراین تراکم پیکسلی را روی 326ppi نگه می‌دارد. کیفیت این صفحه نمایش 1334×750 پیکسل برای نسخه 4.7 اینچی است؛ که با این کیفیت آیفون 6 چیزی حدود کیفیت صفحه نمایش‌های HD دارد. صفحه‌نمایش آیفون 6 از هر نظر فوق‌العاده است، شدت روشنایی آن بسیار خوب است و به‌راحتی می‌‌توان زیر نور آفتاب از آن استفاده کرد، حداقل روشنایی صفحه هم آنقدر مناسب است که بتوان از آن در شب هم به راحتی استفاده کرد.

بدنه آیفون 6

تقریباً هیچ نقصی در ساختار بدنه وجود ندارد. همه قطعات کاملاً مطابقت دارند و به سبک معمول اپل، همه چیز نقش مهمی را احساس می کند. لبه‌های گرد احتمالاً برجسته‌ترین تغییر طراحی جدید هستند. قسمت جلویی با یک شیشه مقاوم در برابر خش پوشیده شده است. دست زدن به آیفون 6 یک حس کاملاً جدید است و به لطف لبه های گرد، کاملاً متفاوت از آیفون سال گذشته است. قسمت جلو صاف با لبه های خمیده و از شیشه ساخته شده است. قسمت پشتی آن از آلومینیوم آنودایز شده است. دکمه Sleep/Wake در سمت راست دستگاه قرار دارد. دکمه Home دارای Touch ID است. یک فلاش LED True Tone هم در پشت گوشی قرار گرفته است. آیفون ۶ کمی‌ طویل‌تر، عریض‌تر، سنگین‌تر و البته باریک‌تر از آیفون 5s است. این تلفن تنها ۱۲۹ گرم وزن و ۶.۹ میلی‌متر ضخامت دارد. با وجود اینکه آیفون ۶ از ابعاد بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل خود بهره می‌برد، اما چون باریک‌تر از آیفون 5s شده و لبه‌های منحنی‌ شکلی دارد، خیلی خوب در دست جا می‌گیرد و استفاده از آن با یک دست هم، مانند نسل قبل به‌راحتی انجام می‌شود. دکمه‌های حجم صدا هم کمی‌ بزرگ‌تر از قبل شده‌اند تا دسترسی به آن‌ها ساده‌تر شود.

دوربین آیفون 6

هنگامی که شروع به عکاسی با اپل آیفون 6 می‌کنید، بلافاصله متوجه بهبود سرعت خواهید شد. جزئیات هر پیکسل برای یک دوربین 8 مگاپیکسلی، چشمگیر است. اشیاء با جزئیات خوب ظاهر می‌شوند. در مقایسه با iPhone 5s، وضوح گوشه بهبود یافته است و اکنون به اندازه قسمت مرکزی تصویر جزئیات را به خوبی ارائه می‌دهد. اپل با آیفون جدید تصویربرداری در نور کم را بهبود بخشیده است.شما می‌توانید با اپل عکاسی در شب را با کیفیک خوبی تجربه کنید. آیفون 6 می‌تواند تصاویر پانوراما را با حداکثر وضوح 43 مگاپیکسل ثبت کند که در مقایسه با پانورامای فوق‌العاده آیفون 5s، پیشرفت زیادی به همراه دارد. تفاوت بعدی آیفون 6 با دیگر نسخه های آیفون، عملکرد نویز است. اپل ادعا می‌کند که الگوریتم کاهش نویز پیشرفته‌تری دارد که روی آیفون6 کار کرده است و از نظر تئوری باید نویز کمتری ارائه دهد و در عین حال جزئیات بیشتری را حفظ کند.

باتری آیفون 6

اندازه بزرگتر آیفون 6 به معنای فضایی برای باتری بزرگتر است و افزایش قابل توجهی دارد. در مقایسه با آیفون 5s، آیفون 6 دارای ظرفیت 250 میلی آمپر ساعتی بیشتر است. آیفون 6 از یک باتری غیر قابل جابجایی 1810 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که کمی بزرگتر از باتری آیفون 5 اس است، اما برای تامین صفحه نمایش بزرگتر و روشن تر به آن نیاز دارد. باتری آیفون6، 35 ساعت در حالت کم مصرف (از جمله آماده به کار) و 14 ساعت استفاده سنگین با روشنایی 50 درصد دوام می‌آورد.یک نکته مثبت در مورد باتری این است که خیلی سریع شارژ می‌شود. با شارژ 30 دقیقه‌ای 31% دریافت می‌کنید و دقیقا در عرض دو ساعت کاملا شارژ می‌شود.

45 محصول وجود دارد.

نمایش 1 تا 25 از 45 مورد

باتری اصلی آیفون 6 | iPhone 6...

از 650٬000 ‎تومان
iPhone 6 Original Battery باتری آیفون 6، همانند سایر مدل‌های آیفون، از نوع لیتیوم یون (Li-Ion) استفاده می‌کند، عمر مفید باتری در حالت عادی بستگی...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید